U utorak, 13. maja 2025. godine, u inkluzivnom odjeljenju I3, društvenog izbornog područja JU Treća gimnazija, realiziran je ogledno-ugledni čas koji je na izuzetno kreativan i inkluzivan način povezao više nastavnih disciplina, a prije svega učenike – kroz igru, znanje i zajedništvo.
Čas su zajednički realizirale nastavnice Islamske vjeronauke Esada Grabus i Historije Sanida Nuhanović, u korelaciji s predmetima Informatika, Kultura religija, BHS jezik i književnost, te Matematika. Tema časa bila je: “Vjerska slika od nastanka do posljednjeg Poslanika”, a sam čas nosio je simboličan naziv “Kuća tablica”, po uzoru na naziv za školu u drevnoj Mezopotamiji.
Kroz pažljivo osmišljenu društvenu igru, učenici su na inovativan i interaktivan način usvajali i ponavljali nastavne sadržaje, uz atmosferu koja je bila istovremeno radna i opuštena. Poseban značaj ovom času dala je činjenica da je bio u potpunosti prilagođen i učenicima s Down sindromom, potvrđujući time da inkluzija nije samo cilj, već stvarnost koju zajednički gradimo.
Času su prisustvovali direktorica škole Amra Čolić, pomoćnica direktorice Meliha Salihović, pedagogica Hasija Dedović, psihologinja Emina Kasapović, razrednica I3 Azra Kazija, nastavnica engleskog jezika Sanja Salihović, kao i gospodin Semir Salihović, pomoćnik direktora za vannastavne i posebne programe u IRPO-u.
Važnu ulogu u realizaciji časa imali su i učenici II2 IT odjeljenja – Arijan Tiro, Muhamed Karačić i Nidal Hastor – koji su pomogli u dizajnu igre, dok su nastavnik Informatike Admir Demir i učenik Luka Kujundžija osmislili i 3D printali tematski birane figurice, dodatno obogaćujući vizuelni identitet časa.
Nastavnice Grabus i Nuhanović najavile su nastavak izrade inovativnih nastavnih materijala, uz iskrenu zahvalnost direktorici škole Amri Čolić, koja je svesrdno podržala ovaj pristup i time još jednom potvrdila da kvalitetno obrazovanje podrazumijeva podršku kreativnosti, interdisciplinarnosti i inkluzivnosti.
Čas “Kuća tablica” ostat će upamćen kao primjer dobre prakse i inspiracija za buduće nastavne aktivnosti koje stavljaju učenika – svakog pojedinačno – u središte procesa učenja.








