Posljednji dan seminara za direktorice i direktore osnovnih i srednjih škola Kantona Sarajevo protekao je u znaku inspirativnih izlaganja i razmjene primjera dobre prakse iz škola Kantona Sarajevo.
Dan je započeo predavanjem Vildane Bašić, profesorice s Univerziteta u Malmeu, na temu “Održivost i nauka – zastupljenost i značaj u obrazovanju”, koje je otvorilo važne diskusije o ekološkoj svijesti i ulozi obrazovnog sistema u oblikovanju odgovornih generacija. Bašić je prezentirala školske aktivnosti koje podržavaju Ciljeve održivog razvoj UN-a, a koje je moguće primijeniti i kroz predmetne kurikulume u Kantonu Sarajevo kao korisne međupredmetne teme.
U nastavku su prezentirani primjeri dobre prakse iz škola, uključujući projekte u okviru Erasmus+ programa i EU inicijativa:
🔹 Amina Delić-Zimić, direktorica JU OŠ “Aleksa Šantić”, predstavila je Erasmus+ projekte svoje škole,
🔹 Bahra Pašić, direktorica JU Srednje ugostiteljske škole, govorila je o projektu CO HOST i mobilnosti učenika u oblasti turizma i ugostiteljstva,
🔹 Armin Biber, direktor JU Srednje poslovno-komercijalne i trgovačke škole, prezentirao je projekat socijalne inkluzije u okviru EU inicijative za Zapadni Balkan.
Četvrti dan seminara direktorima se obratila i direktorica Instituta Senada Salihović, koja je uputila riječi zahvalnosti svim učesnicima i istaknula važnost kontinuirane saradnje i zajedničkog djelovanja u unapređenju obrazovanja.
“Ovaj seminar bio je prilika da zajedno promišljamo o važnim temama, da otvorimo nova pitanja i sagledamo različite aspekte našeg rada. Ovo nije kraj, već nastavak zajedničkog puta. Sve što smo ovdje započeli, nastavit ćemo kroz redovne sastanke aktiva direktora, razmjenu ideja i zajedničko osmišljavanje rješenja koja će naše škole učiniti još boljim mjestom za učenje i rast. Hvala vam na energiji, predanosti i profesionalnosti”, poručila je direktorica Instituta.
Tokom četiri dana seminara u Blagaju, direktorice i direktori škola aktivno su učestvovali u predavanjima, radionicama i panelima na temu upravljanja kvalitetom i inovacija u odgojno-obrazovnom procesu.
Teme poput vještačke inteligencije, asistivnih tehnologija, samovrednovanja, poduzetništva, planiranja rada nastavnika i održivog razvoja obrađene su kroz multidisciplinarni pristup i uz učešće brojnih stručnjaka iz odgojno-obrazovne zajednice.
Učesnici su tokom seminara izrazili visoko zadovoljstvo organizacijom, kvalitetom sadržaja i korisnošću razmjene iskustava, naglašavajući da su stečena znanja i ideje direktno primjenjive u školama.
Seminar je još jednom potvrdio važnost profesionalnog umrežavanja, međusobne podrške i vizije obrazovanja koja je otvorena, savremena i usmjerena na dobrobit svakog učenika.
Na kraju seminara učesnicima je ponuđena evaluaciona anketa kojom je procijenjen kvalitet predavanja i mogućnost dalje primjene prezentiranog.















