Drugi dan seminara za direktore i pomoćnike direktora predškolskih ustanova Kantona Sarajevo obilježile su interaktivne i sadržajno bogate sesije usmjerene na unapređenje profesionalnog razvoja rukovodilaca i provedbu Kurikuluma za rani i predškolski odgoj i obrazovanje.
Program je započeo predstavljanjem “Izvještaja o realiziranim stručnim usavršavanjima u školskoj 2024/2025. godini”, koji je učesnicima prezentirala Lejla Tuzlak, predstavnica Instituta.
Izlaganje na temu “Kurikulum za rani i predškolski odgoj i obrazovanje – vođena diskusija” održala je Žaneta Džumhur, predstavnica Instituta, koja je govorila o pružanju podrške i provedbi Kurikuluma za rani i predškolski odgoj i obrazovanje u Kantonu Sarajevo. U nastavku je Sanja Malinić, profesor predškolskog odgoja u JU “Djeca Sarajeva”, održala predavanje na temu “Kurikulum za rani i predškolski odgoj i obrazovanje – primjer dobre prakse”.
U nastavku programa realizirano je stručno usavršavanje radioničkog tipa na temu “Emocionalna inteligencija – važnost timske povezanosti”. Radionicu je održala Anka Izetbegović. Učesnici su kroz proces samorefleksije dobili dublji uvid u vlastite emocionalne obrasce, načine reagiranja i međusobne odnose. Radionica se temeljila na iskustvenom učenju, refleksiji, interaktivnosti i primjeni u praksi.
Informacije o pripremi dokumenta “Smjernice za sigurnosno-preventivnu zaštitu, protokoli i mjere postupanja u rizičnim situacijama u predškolskim ustanovama Kantona Sarajevo” prezentirala je Abida Kapetanović, predstavnica Instituta.
Direktori i pomoćnici direktora izrazili su zadovoljstvo kvalitetom sadržaja i organizacijom seminara, koji je realiziran 26. i 27. novembra 2025. godine. Uputili su iskrene riječi zahvalnosti na pruženoj prilici za profesionalno usavršavanje i međusobno povezivanje. Seminar je bio obilježen inspirativnim izlaganjima, bogatim diskusijama i konkretnim primjerima iz prakse. Prisustvovala su 85 učesnika iz predškolskih ustanova.
Na kraju seminara učesnicima je ponuđena evaluaciona anketa kojom je procijenjen kvalitet predavanja i mogućnost dalje primjene prezentiranog.







