Stručno usavršavanje za nastavnike razredne nastave koji izvode nastavu u petim razredima osnovnih škola Kantona Sarajevo
Dana 16. i 17. 1. 2025. godine održana su stručna usavršavanja iz oblasti kurikularne reforme za nastavnike razredne nastave koji izvode nastavu u petim razredima osnovnih škola o temama kako slijedi: “Razvoj ključnih kompetencija kod učenika” i “Veza između kompetencija, ishoda učenja i Bloomove taksonomije”.
Primarni cilj ovog stručnog usavršavanja jeste upoznati recipijente s vezom između ishoda učenja i Bloomove taksonomije. Također, učesnici su u radionicama kroz rad u grupama kreirali konkretne primjere za dimenzije znanja i dimenzije kognitivnih procesa. Cilj je bio i da učesnici individualno pristupe predmetnim kurikulumima i slijedom istih navedu primjere prema Bloomovoj taksonomiji.
Ukupno je sudjelovalo 99 nastavnika razredne nastave.