U okviru konferencije „Pedagoški kompas u medijskom labirintu: prilike i izazovi“, uposlenici Instituta za razvoj preduniverzitetskog obrazovanja Kantona Sarajevo, Nermina Usejnovski i Husein Miraščić predstavili su rad pod naslovom „Reklama kao sadržaj za razvijanje kritičkog mišljenja kod učenika“.
Predavanje je izazvalo veliko interesovanje učesnika konferencije. Husein Miraščić analizirao je reklame kroz prizmu arhitekture, objašnjavajući koje zgrade se pojavljuju u reklamama, zašto su odabrane i kakvu poruku šalju publici. Nermina Usejnovski fokusirala se na skrivena značenja u reklamama, dajući primjer reklame u kojoj se pojavljuje jež – reklama koju svi vole može se posmatrati kao diskriminacija, jer jež postaje prihvatljiv samo ako ga prilagode (stavljajući mu čepiće na bodlje), što simbolizira kako reklame mogu implicitno sugerisati ekskluzivnost ili neprihvatanje različitosti.
Tokom predavanja istaknuti su konkretni primjeri koji pokazuju kako se reklamni sadržaji mogu koristiti u obrazovnom procesu za razvijanje kritičkog mišljenja i medijske pismenosti kod učenika. Poseban akcenat stavljen je na praktične strategije i metode koje nastavnici mogu primijeniti u učionici kako bi učenici naučili prepoznavati skrivene poruke i kritički analizirati medijski sadržaj.
Ovaj doprinos konferenciji dodatno potvrđuje posvećenost Instituta unapređenju obrazovanja i osnaživanju kompetencija nastavnika i učenika u savremenom medijskom okruženju.

