Sektor za nastavne planove i programe
Sektor za nastavne planove i programe vrši stručne i s njima povezane poslove utvrđene Odlukom o osnivanju Javne ustanove Institut za razvoj preduniverzitetskog obrazovanja Kantona Sarajevo ("Službene novine Kantona Sarajevo”, broj 37/21), a koji poslovi se odnose na materiju nastavnih planova i programa. Poslovi sektora uključuju, ali se ne ograničavaju, na opise poslova rukovodioca i radnika unutar sektora.
Pomoćnik direktora za nastavne planove i programe
Opis poslova:
- organizira, prati i usmjerava rad u Sektoru,
- izrađuje godišnji plan i program rada Sektora,
- izrađuje izvještaje o realizaciji godišnjeg programa rada Sektora,
- priprema i rukovodi sastancima Sektora,
- inicira i razmatra pitanja iz oblasti nastavnih planova i programa svih nivoa preduniverzitetskog odgoja i obrazovanja,
- sarađuje i radi s pomoćnicima direktora drugih sektora na unapređivanju rada Instituta,
- prema potrebi, vrši i stručno-pedagoški nadzor u ustanovama preduniverzitetskog odgoja i obrazovanja,
- učestvuje u provođenju preduniverzitetske reforme,
- učestvuje u izradi i inoviranju nastavnih planova i programa svih nivoa preduniverzitetskog odgoja i obrazovanja,
- daje stručna mišljenja o nastavnim planovima i programima svih nivoa preduniverzitetskog odgoja i obrazovanja,
- prati provedbu, vrednuje kvalitet i revidira nastavne planove i programe, utvrđuje i razvija nastavne planove i programe za pojedina područja i predmete,
- koordinira poslove stručno pedagoškog nadzora u ustanovama preduniverzitetskog odgoja i obrazovanja, što uključuje, ali ne ograničava se na prisustvo realizaciji nastave, ispita i drugih oblika odgojno-obrazovnog rada,
- učestvuje u radu stručnih aktiva nastavnika,
- obavlja i druge poslove u vezi sa nastavnim planovima i programima u skladu sa zakonima,
- osigurava pravilno, zakonito i blagovremeno obavljanje svih poslova iz nadležnosti Instituta,
- redovno izvještava direktora Instituta o stanju i problemima u vršenju poslova iz nadležnosti Sektora i predlaže poduzimanje adekvatnih mjera za rješavanje nastalih problema,
- postupa po nalozima direktora Instituta i vrši najsloženije poslove iz nadležnosti Instituta,
- odgovoran je za korištenje finansijskih, materijalnih i ljudskih potencijala dodijeljenih Sektoru,
- odgovoran je za blagovremeno, zakonito i pravilno vršenje poslova iz svog djelokruga,
- obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu direktora Instituta,
- za svoj rad odgovoran je direktoru Instituta.
Viši saradnik za razvoj predmetnih kurikuluma
Opis poslova:
- učestvuje u provođenju preduniverzitetske reforme,
- učestvuje u izradi kataloga očekivanih ishoda učenja,
- koordinira i učestvuje u izradi inoviranja nastavnih planova i programa svih nivoa preduniverzitetskog odgoja i obrazovanja.
- koordinira i predlaže revidiranje nastavnih planova i programa, za pojedina područja i predmete,
- daje stručna mišljenja o nastavnim planovima i programima svih nivoa preduniverzitetskog odgoja i obrazovanja.
- koordinira poslove stručno-pedagoškog nadzora u ustanovama preduniverzitetskog odgoja i obrazovanja, što uključuje, ali ne ograničava se na prisustvo realizaciji nastave, ispita i drugih oblika odgojno-obrazovnog rada,
- kod obavljanja djelatnosti iz domene nadležnog odjela, viši saradnik priprema materijale za direktora Instituta u svrhu dobijanja mišljenja Stručnog vijeća Instituta,
- obavlja i druge poslove u vezi sa nastavnim i planovima i programima u skladu sa zakonima,
- daje prijedloge digitalizacije i unaprjeđenje iz svoga domena u skladu sa tokovima tehnike i tehnologije,
- odgovoran je za blagovremeno, zakonito i pravilno vršenje poslova iz svog djelokruga,
- obavlja druge poslove i zadatke po nalogu nadređenog i/ili direktora Instituta,
- redovno izvještava pomoćnika direktora o stanju i problemima u vršenja poslova iz svoje nadležnosti i predlaže poduzimanje adekvatnih mjera s ciljem njihovog rješavanja.
Viši saradnik za srednje stručno obrazovanje
Opis poslova:
- učestvuje u provođenju preduniverzitetske reforme,
- koordinira i učestvuje u izradi inoviranja nastavnih planova i programa u oblasti srednjoškolskog stručnog obrazovanja,
- koordinira i predlaže revidiranje nastavnih planova i programa, za pojedina područja i predmete,
- daje stručna mišljenja o nastavnim planovima i programima srednjoškolskog stručnog obrazovanja,
- koordinira stručno pedagoški nadzor u izvođenju praktične nastave u školama,
- daje prijedloge digitalizacije i unaprjeđenja iz svoga domena u skladu sa tokovima tehnike i tehnologije,
- obavlja i druge poslove u vezi sa nastavnim planovima i programima u skladu sa zakonima,
- odgovoran je za blagovremeno, zakonito i pravilno vršenje poslova iz svog djelokruga,
- obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenog i/ili direktora Instituta,
- redovno izvještava pomoćnika direktora o stanju i problemima u vršenja poslova iz svoje nadležnosti i predlaže poduzimanje adekvatnih mjera radi njihovog rješavanja.
Viši saradnik za praćenje učeničkih postignuća u predmetima
Opis poslova:
- učestvuje u provođenju preduniverzitetske reforme,
- koordinira aktivnosti na primjeni metoda, oblika i tehnika rada svih nivoa preduniverzitetskog odgoja i obrazovanja.
- vrši provjeru učeničkih postignuća u skladu sa standardima znanja koje propisuje Agencija za predškolsko, osnovno i srednje obrazovanje,
- učestvuje u organizaciji i provođenju eksterne mature i drugih oblika eksternih i internih evaluacija odobrenih od strane Ministarstva u skladu sa zakonom, te vrši njihovu analizu koju dostavlja Ministarstvu sa prijedlogom mjera za njihovo unapređenje,
- daje prijedloge digitalizacije i unaprjeđenje iz svoga domena u skladu sa tokovima tehnike i tehnologije,
- odgovoran je za blagovremeno, zakonito i pravilno vršenje poslova iz djelokruga svog rada,
- obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenog i/ili direktora Instituta,
- redovno izvještava pomoćnika direktora o stanju i problemima u vršenja poslova iz svoje nadležnosti i predlaže poduzimanje adekvatnih mjera s ciljem njihovog rješavanja.
Viši saradnik za praćenje međunarodnih obrazovnih programa
Opis poslova:
- koordinira i analizira postojeće međunarodne obrazovne programe,
- predlaže strategiju razvoja i primjene međunarodnih obrazovnih programa,
- prati međunarodne programe i svjetske trendove i dobre prakse u oblasti obrazovanja,
- koordinira i analizira primjenu međunarodnih programa,
- koordinira kreiranje plana implementacije i prati implementaciju međunarodnih programa,
- prati promjenu svjetskih trendova te predlaže unapređenja,
- sarađuje sa univerzitetima, ustanovama, organizacijama i lokalnom zajednicom te sa stručnjacima u zemlji i inozemstvu,
- daje prijedloge digitalizacije i unaprjeđenje iz svoga domena u skladu sa tokovima tehnike i tehnologije,
- predlaže mjere i priprema nacrte akata direktoru u svrhu optimalnog obavljanja djelatnosti Instituta za vrijeme trajanja izuzetnih i vanrednih okolnosti, kao i u slučaju da takve okolnosti neposredno predstoje (e.g. epidemija, pandemija, elementarne nepogode i sl.),
- odgovoran je za blagovremeno, zakonito i pravilno vršenje poslova iz djelokruga svog rada,
- obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenog i/ili direktora Instituta,
- redovno izvještava pomoćnika direktora o stanju i problemima u vršenju poslova iz svoje nadležnosti i predlaže poduzimanje adekvatnih mjera s ciljem njihovog rješavanja.
Viši saradnik za programe cjeloživotnog učenja
Opis poslova:
- koordinira analizu, izmjenu i unaprjeđenje programa obrazovanja odraslih i stručnog usavršavanja,
- koordinira analizu, izmjenu i unapređenje programa prekvalifikacije,
- koordinira analizu, izmjenu i unapređenje programa stručnog usavršavanja, osposobljavanja i obuke za odrasle putem kurseva i drugih vidova obrazovanja,
- prati tržište rada i predlaže uvođenje novih programa po potrebama,
- koordinira izradu prijedloga nastavnih planova i programa za cjeloživotno učenje,
- predlaže akreditaciju programa stručnog usavršavanja i cjeloživotnog učenja,
- predlaže mjere i priprema nacrte akata direktoru u svrhu optimalnog obavljanja djelatnosti Instituta za vrijeme trajanja izuzetnih i vanrednih okolnosti, kao i u slučaju da takve okolnosti neposredno predstoje (e.g. epidemija, pandemija, elementarne nepogode i sl.),
- daje prijedloge digitalizacije i unaprjeđenje iz svoga domena u skladu sa tokovima tehnike i tehnologije,
- odgovoran je za blagovremeno, zakonito i pravilno vršenje poslova iz djelokruga svog rada,
- obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenog i/ili direktora Instituta,
- redovno izvještava pomoćnika direktora o stanju i problemima u vršenja poslova iz svoje nadležnosti i predlaže poduzimanje adekvatnih mjera s ciljem njihovog rješavanja.