Sektor za nastavne planove i programe

Sektor za nastavne planove i programe vrši stručne i s njima povezane poslove utvrđene Odlukom o osnivanju Javne ustanove Institut za razvoj preduniverzitetskog obrazovanja Kantona Sarajevo ("Službene novine Kantona Sarajevo”, broj 37/21), a koji poslovi se odnose na materiju nastavnih planova i programa. Poslovi sektora uključuju, ali se ne ograničavaju, na opise poslova rukovodioca i radnika unutar sektora.

ns27
zahid5

Pomoćnik direktora za nastavne planove i programe

Opis poslova:

  • organizira, prati i usmjerava rad u Sektoru,
  • izrađuje godišnji plan i program rada Sektora,
  • izrađuje izvještaje o realizaciji godišnjeg programa rada Sektora,
  • priprema i rukovodi sastancima Sektora,
  • inicira i razmatra pitanja iz oblasti nastavnih planova i programa svih nivoa preduniverzitetskog odgoja i obrazovanja,
  • sarađuje i radi s pomoćnicima direktora drugih sektora na unapređivanju rada Instituta,
  • prema potrebi, vrši i stručno-pedagoški nadzor u ustanovama preduniverzitetskog odgoja i obrazovanja,
  • učestvuje u provođenju preduniverzitetske reforme,
  • učestvuje u izradi i inoviranju nastavnih planova i programa svih nivoa preduniverzitetskog odgoja i obrazovanja,
  • daje stručna mišljenja o nastavnim planovima i programima svih nivoa preduniverzitetskog odgoja i obrazovanja,
  • prati provedbu, vrednuje kvalitet i revidira nastavne planove i programe, utvrđuje i razvija nastavne planove i programe za pojedina područja i predmete,
  • koordinira poslove stručno pedagoškog nadzora u ustanovama preduniverzitetskog odgoja i obrazovanja, što uključuje, ali ne ograničava se na prisustvo realizaciji nastave, ispita i drugih oblika odgojno-obrazovnog rada,
  • učestvuje u radu stručnih aktiva nastavnika,
  • obavlja i druge poslove u vezi sa nastavnim planovima i programima u skladu sa zakonima,
  • osigurava pravilno, zakonito i blagovremeno obavljanje svih poslova iz nadležnosti Instituta,
  • redovno izvještava direktora Instituta o stanju i problemima u vršenju poslova iz nadležnosti Sektora i predlaže poduzimanje adekvatnih mjera za rješavanje nastalih problema,
  • postupa po nalozima direktora Instituta i vrši najsloženije poslove iz nadležnosti Instituta,
  • odgovoran je za korištenje finansijskih, materijalnih i ljudskih potencijala dodijeljenih Sektoru,
  • odgovoran je za blagovremeno, zakonito i pravilno vršenje poslova iz svog djelokruga,
  • obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu direktora Instituta,
  • za svoj rad odgovoran je direktoru Instituta.

Viši saradnik za razvoj predmetnih kurikuluma

Opis poslova:

  • učestvuje u provođenju preduniverzitetske reforme,
  • učestvuje u izradi kataloga očekivanih ishoda učenja,
  • koordinira i učestvuje u izradi inoviranja nastavnih planova i programa svih nivoa preduniverzitetskog odgoja i obrazovanja.
  • koordinira i predlaže revidiranje nastavnih planova i programa, za pojedina područja i predmete,
  • daje stručna mišljenja o nastavnim planovima i programima svih nivoa preduniverzitetskog odgoja i obrazovanja.
  • koordinira poslove stručno-pedagoškog nadzora u ustanovama preduniverzitetskog odgoja i obrazovanja, što uključuje, ali ne ograničava se na prisustvo realizaciji nastave, ispita i drugih oblika odgojno-obrazovnog rada,
  • kod obavljanja djelatnosti iz domene nadležnog odjela, viši saradnik priprema materijale za direktora Instituta u svrhu dobijanja mišljenja Stručnog vijeća Instituta,
  • obavlja i druge poslove u vezi sa nastavnim i planovima i programima u skladu sa zakonima,
  • daje prijedloge digitalizacije i unaprjeđenje iz svoga domena u skladu sa tokovima tehnike i tehnologije,
  • odgovoran je za blagovremeno, zakonito i pravilno vršenje poslova iz svog djelokruga,
  • obavlja druge poslove i zadatke po nalogu nadređenog i/ili direktora Instituta,
  • redovno izvještava pomoćnika direktora o stanju i problemima u vršenja poslova iz svoje nadležnosti i predlaže poduzimanje adekvatnih mjera s ciljem njihovog rješavanja.

Viši saradnik za srednje stručno obrazovanje

Opis poslova:

  • učestvuje u provođenju preduniverzitetske reforme,
  • koordinira i učestvuje u izradi inoviranja nastavnih planova i programa u oblasti srednjoškolskog stručnog obrazovanja,
  • koordinira i predlaže revidiranje nastavnih planova i programa, za pojedina područja i predmete,
  • daje stručna mišljenja o nastavnim planovima i programima srednjoškolskog stručnog obrazovanja,
  • koordinira stručno pedagoški nadzor u izvođenju praktične nastave u školama,
  • daje prijedloge digitalizacije i unaprjeđenja iz svoga domena u skladu sa tokovima tehnike i tehnologije,
  • obavlja i druge poslove u vezi sa nastavnim planovima i programima u skladu sa zakonima,
  • odgovoran je za blagovremeno, zakonito i pravilno vršenje poslova iz svog djelokruga,
  • obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenog i/ili direktora Instituta,
  • redovno izvještava pomoćnika direktora o stanju i problemima u vršenja poslova iz svoje nadležnosti i predlaže poduzimanje adekvatnih mjera radi njihovog rješavanja.

Viši saradnik za praćenje učeničkih postignuća u predmetima

Opis poslova:

  • učestvuje u provođenju preduniverzitetske reforme,
  • koordinira aktivnosti na primjeni metoda, oblika i tehnika rada svih nivoa preduniverzitetskog odgoja i obrazovanja.
  • vrši provjeru učeničkih postignuća u skladu sa standardima znanja koje propisuje Agencija za predškolsko, osnovno i srednje obrazovanje,
  • učestvuje u organizaciji i provođenju eksterne mature i drugih oblika eksternih i internih evaluacija odobrenih od strane Ministarstva u skladu sa zakonom, te vrši njihovu analizu koju dostavlja Ministarstvu sa prijedlogom mjera za njihovo unapređenje,
  • daje prijedloge digitalizacije i unaprjeđenje iz svoga domena u skladu sa tokovima tehnike i tehnologije,
  • odgovoran je za blagovremeno, zakonito i pravilno vršenje poslova iz djelokruga svog rada,
  • obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenog i/ili direktora Instituta,
  • redovno izvještava pomoćnika direktora o stanju i problemima u vršenja poslova iz svoje nadležnosti i predlaže poduzimanje adekvatnih mjera s ciljem njihovog rješavanja.

Viši saradnik za praćenje međunarodnih obrazovnih programa

Opis poslova:

  • koordinira i analizira postojeće međunarodne obrazovne programe,
  • predlaže strategiju razvoja i primjene međunarodnih obrazovnih programa,
  • prati međunarodne programe i svjetske trendove i dobre prakse u oblasti obrazovanja,
  • koordinira i analizira primjenu međunarodnih programa,
  • koordinira kreiranje plana implementacije i prati implementaciju međunarodnih programa,
  • prati promjenu svjetskih trendova te predlaže unapređenja,
  • sarađuje sa univerzitetima, ustanovama, organizacijama i lokalnom zajednicom te sa stručnjacima u zemlji i inozemstvu,
  • daje prijedloge digitalizacije i unaprjeđenje iz svoga domena u skladu sa tokovima tehnike i tehnologije,
  • predlaže mjere i priprema nacrte akata direktoru u svrhu optimalnog obavljanja djelatnosti Instituta za vrijeme trajanja izuzetnih i vanrednih okolnosti, kao i u slučaju da takve okolnosti neposredno predstoje (e.g. epidemija, pandemija, elementarne nepogode i sl.),
  • odgovoran je za blagovremeno, zakonito i pravilno vršenje poslova iz djelokruga svog rada,
  • obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenog i/ili direktora Instituta,
  • redovno izvještava pomoćnika direktora o stanju i problemima u vršenju poslova iz svoje nadležnosti i predlaže poduzimanje adekvatnih mjera s ciljem njihovog rješavanja.

Viši saradnik za programe cjeloživotnog učenja

Opis poslova:

  • koordinira analizu, izmjenu i unaprjeđenje programa obrazovanja odraslih i stručnog usavršavanja,
  • koordinira analizu, izmjenu i unapređenje programa prekvalifikacije,
  • koordinira analizu, izmjenu i unapređenje programa stručnog usavršavanja, osposobljavanja i obuke za odrasle putem kurseva i drugih vidova obrazovanja,
  • prati tržište rada i predlaže uvođenje novih programa po potrebama,
  • koordinira izradu prijedloga nastavnih planova i programa za cjeloživotno učenje,
  • predlaže akreditaciju programa stručnog usavršavanja i cjeloživotnog učenja,
  • predlaže mjere i priprema nacrte akata direktoru u svrhu optimalnog obavljanja djelatnosti Instituta za vrijeme trajanja izuzetnih i vanrednih okolnosti, kao i u slučaju da takve okolnosti neposredno predstoje (e.g. epidemija, pandemija, elementarne nepogode i sl.),
  • daje prijedloge digitalizacije i unaprjeđenje iz svoga domena u skladu sa tokovima tehnike i tehnologije,
  • odgovoran je za blagovremeno, zakonito i pravilno vršenje poslova iz djelokruga svog rada,
  • obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenog i/ili direktora Instituta,
  • redovno izvještava pomoćnika direktora o stanju i problemima u vršenja poslova iz svoje nadležnosti i predlaže poduzimanje adekvatnih mjera s ciljem njihovog rješavanja.

Join us for a bright career

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Morbi volutpat justo sed efficitur cursus. Mauris fringilla quam vitae lacinia viverra.