Sektor za vannastavne i posebne programe

Sektor za vannastavne i posebne programe vrši stručne i s njima povezane poslove utvrđene Odlukom o osnivanju Javne ustanove Institut za razvoj preduniverzitetskog obrazovanja Kantona Sarajevo ("Službene novine Kantona Sarajevo”, broj 37/21), a koji poslovi se odnose na vannastavne i posebne programe. Poslovi Sektora uključuju, ali se ne ograničavaju, na opise poslova rukovodioca i radnika unutar sektora.

viber_image_2024-05-29_19-25-15-698
DCIM100MEDIADJI_0071.JPG

Pomoćnik direktora za vannastavne i posebne programe

Opis poslova

  • pruža stručnu pomoć direktoru Instituta u rukovođenju istog i ostalim poslovima koji su mu povjereni,
  • organizira, koordinira i kontroliše izvršenje poslova Sektora za vannastavne i posebne programe,
  • razvija i priprema prijedlog rada Sektora za vannastavne i posebne programe,
  • osmišljava projekte iz djelatnosti Sektora za vannastavne i posebne programe,
  • analizira probleme u izvršenju radnih zadataka, pripremi smjernica i uputstava radnicima za ujednačavanje i primjene najbolje prakse,
  • provodi kontinuiranu analizu potreba te na temelju iste, razvija prijedlog plana za izmjenu iste,
  • sarađuje sa institucijama u Bosni i Hercegovini i izvan nje, iz oblasti odgoja i obrazovanja u primjeni dobre prakse,
  • priprema materijale za realizaciju projektih aktivnosti, za članove tima i spoljne saradnike,
  • planira, raspoređuje i prati rad saradnika u Sektora za vannastavne i posebne programe i pruža organizacionu, stručnu pomoć, istim,
  • učestvuje u radu i aktivnostima u realizaciji programa izvrsnosti i liderstva,
  • učestvuje u radu i aktivnostima za podršku djeci i učenicima sa teškoćama,
  • učestvuje u radu i aktivnostima u realizaciji programa iseljeništva i dijaspore,
  • učestvuje u radu i aktivnostima na drugim vannastavnim i posebnim programima,
  • učestvuje u radu i aktivnostima vezanim za dobrobit učenika,
  • razmatra i rješava pitanja Sektora za vannastavne i posebne programe,
  • koordinira i učestvuje u radu timova i organa Instituta,
  • daje prijedloge digitalizacije i unaprjeđenje iz svoga domena u skladu sa tokovima tehnike i tehnologije,
  • odgovoran je za blagovremeno, zakonito i pravilno vršenje poslova iz svog djelokruga,
  • obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu direktora Instituta,
  • redovno izvještava direktora Instituta o stanju i problemima u vršenju poslova iz nadležnosti sektora i predlaže poduzimanje adekvatnih mjera za rješavanje nastalih problema,
  • odgovoran je za finansijski, materijalni i ljudski potencijal dodijeljen Sektoru

Viši saradnik za izvrsnost i liderstvo

Opis poslova:

  • priprema, razvija i vodi bazu podataka o učenicima koji postižu nadprosječne rezultate na svim nivoima predunivezitetskog obrazovanja,
  • kreira smjernice za razvoj izvrsnosti i liderstva,
  • kreira standardizirani obrazac za praćenje i procjenu izvrsnosti i liderstva učenika na svim nivoima predunivezitetskog obrazovanja te prati njegovu primjenu,
  • učestvuje u izradi kataloga očekivanih ishoda učenja, sa posebnim usmjerenjem za izvrsne učenike,
  • prati i vrednuje primjenu metoda, oblika i tehnika rada u odgojno-obrazovnom procesu, i daje prijedloge za unapređenje istih, a s ciljem prepoznavanja kvaliteta, afiniteta i talenata pojedinaca/učenika,
  • koordinira provjeru učeničkih postignuća u skladu sa standardima znanja koje propisuje Agencija za predškolsko, osnovno i srednje obrazovanje;
  • koordinira aktivnosti izrade, provođenja i praćenja programa izvrsnosti i liderstva učenika, u saradnji sa stručnim aktivima,
  • koordinira i usko sarađuje sa višim saradnikom za podršku djeci i učenicima sa teškoćama i višim saradnikom za dobrobit učenika,
  • koordinira organizaciju i provođenje takmičenja/smotri djece/učenika na svim nivoima predunivezitetskog obrazovanja,
  • koordinira pripremu, provedbu i evaluaciju takmičenja učenika u Kantonu Sarajevo,
  • daje prijedloge digitalizacije i unaprjeđenje iz svoga domena u skladu sa tokovima tehnike i tehnologije,
  • odgovoran je za blagovremeno, zakonito i pravilno vršenje poslova iz djelokruga svog rada,
  • obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenog i/ili direktora Instituta,

Viši saradnik za podršku djeci i učenicima sa teškoćama

Opis poslova:

  • priprema, razvija i vodi bazu podataka o učenicima sa teškoćama na svim nivoima predunivezitetskog obrazovanja,
  • kreira protokol praćenja i dostavljanja podataka o učenicima sa teškoćama,
  • pruža stručnu podršku odgoju, obrazovanju i rehabilitaciji djece sa teškoćama u razvoju,
  • koordinira aktivnostima realizacije nastave, ispita i drugih oblika odgojno-obrazovnog rada, u skladu sa članom 24. Konvencije o pravima osoba s invaliditetom,
  • koordinira aktivnosti u saradnji sa Ministarstvom i stručnom službom škola u oblasti inkluzivnog obrazovanja i unapređenje istih,
  • koordinira i usko sarađuje sa višim saradnikom za izvrsnost i liderstvo i višim saradnikom za dobrobit učenika,
  • ostvaruje saradnju sa institucijama, organizacijama i javnim ustanovama oko pružanja najbolje podrške učenicima sa teškoćama,
  • prati naučna i eksperimentalna istraživanja u oblasti inkluzivnog odgoja i obrazovanja,
  • daje prijedloge digitalizacije i unaprjeđenje iz svoga domena u skladu sa tokovima tehnike i tehnologije,
  • odgovoran je za blagovremeno, zakonito i pravilno vršenje poslova iz djelokruga svog rada,
  • obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenog i/ili direktora Instituta,

Viši saradnik za iseljeništvo i dijasporu

Opis poslova:

  • učestvuje i koordinira aktivnosti na afirmaciji bosanskog jezika, hrvatskog jezika i srpskog jezika kao maternjeg jezika za učenike bosanskohercegovačkih korijena u iseljeništvu i dijaspori,
  • učestvuje u izradi posebnih promotivnih aktivnosti usmjerenih na učenike u iseljeništvu i dijaspori,
  • učestvuje u izradi, provodi i prati programe za djecu iseljeništva i dijaspore u saradnji sa ustanovama preduniverzitetskog odgoja i obrazovanja,
  • daje prijedloge digitalizacije i unaprjeđenje iz svoga domena u skladu sa tokovima tehnike i tehnologije,
  • odgovoran je za blagovremeno, zakonito i pravilno vršenje poslova iz djelokruga svog rada,
  • obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenog i/ili direktora Instituta,

Viši saradnik za vannastavne i posebne programe

Opis poslova:

  • koordinira kreiranje smjernica za vannastavne i posebne programe u skladu sa pozitivinim zakonskim propisima,
  • kreira protokol i dostavljanje smjernica za vannastavne i posebne programe za sve nivoe preduniverzitetskog obrazovanja,
  • prati implementaciju vannastavnih i posebnih programa smjernica za vannastavne i posebne programe,
  • analizara i unapređuje smjernica za vannastavne i posebne programe, i kreira izvještaj o istim,
  • predlaže, prati i izvještava o istraživnjima i eksperimentalnom razvoju u prirodnim, tehničkim, tehnološkim, društvenim i humanističkim naukama, kao ostalih stučnih naučnih i tehničkih djelatnosti,
  • učestvuje u pripremi, organizaciji i realizaciji sjednica stručnih aktiva direktora svih nivoa preduniverzitetskog odgoja i obrazovanja, i izvještava o vannastavnim i posebnim programima,
  • daje prijedloge digitalizacije i unaprjeđenje iz svoga domena u skladu sa tokovima tehnike i tehnologije,
  • odgovoran je za blagovremeno, zakonito i pravilno vršenje poslova iz djelokruga svog rada,
  • obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenog i/ili direktora Instituta,

Viši saradnik za dobrobit učenika

Opis poslova:

  • pruža stručnu podršku odgoju, obrazovanju i rehabilitaciji djece sa teškoćama u razvoju,
  • sarađuje sa univerzitetima, ustanovama, organizacijama, lokalnom zajednicom i stručnjacima u zemlji i inozemstvu,
  • koordinira i usko sarađuje sa višim saradnikom za izvrsnost i liderstvo i višim saradnikom za podršku djeci i učenicima sa teškoćama,
  • koordinira aktivnostima realizacije nastave, ispita i drugih oblika odgojno-obrazovnog rada
  • učestvuje u izradi analize, uključujući i sekundarnu analizu međunarodnih istraživanja (PISA, TIMSS, PIRLS i slično), aktivno sudjeluje u pripremi izvještaja i na osnovu dobijenih rezultata daje prijedloge mjera za unapređenje odgojno-obrazovnog rada u saradnji sa nadležnim institucijama,
  • daje prijedloge digitalizacije i unaprjeđenje iz svoga domena u skladu sa tokovima tehnike i tehnologije,
  • odgovoran je za blagovremeno, zakonito i pravilno vršenje poslova iz djelokruga svog rada,
  • obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenog i/ili direktora Instituta,

Join us for a bright career

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Morbi volutpat justo sed efficitur cursus. Mauris fringilla quam vitae lacinia viverra.