Edukacija – integrisano učenje
Kroz četiri modula realizirana je edukacija za nastavnice i nastavnike prvog razreda osnovnog obrazovanja. Edukacija je posvećena integrisanom učenju u inkluzivnom okruženju. Ovaj metodički model odgovara potrebama učenika nižih razreda osnovne škole kako bi stekli iskustva na cjelovit način. Razumijevanje temeljnih koncepata integracije nastavnih predmeta činila je dobru najavu za odgojno-obrazovna područja u prvoj trijadi. Temelj integrisane nastave i njeno polazište je zajednička tema koja se proučava s različitih gledišta. Takav pristup omogućava učenicima uvid u povezanost različitih nastavnih predmeta i njihovog odnosa prema životu. Podizanje kompetencija učesnika omogućeno je kroz vještine i strategije upravljanja razredom, kao i formativnom praćenju i vrednovanju kao vida podrške učenju i podučavanju. Posebna pažnja posvećena je integrisanoj nastavi u svjetlu inkluzivnosti. Sve je upotpunjeno metodičkim modelovanje nastave za podsticanje funkcionalnog znanja. Prisutni su se upoznali s aktivnostima koje podstiču kreativnosti i intelektualne radoznalosti učenika. Razumijevanje suštine ishoda učenja vodi učenike do funkcionalnog znanja i oni postaju učesnici u realizaciji različitih nastavnih aktivnosti.