Treći pohod “Škole planinarstva”

Danas, na Dan Armije  RBiH, uspješno je započeo treći pohod u sklopu “Škole planinarstva”. Oko 4.100 učenika sedmih razreda osnovnih škola u Kantonu Sarajevo iznova uživa u čarima svoje domovine i olimpijskih planina Bjelašnice, Trebevića i Igmana
Današnjem dočeku i ispraćaju učenika na Igmanu prisustvovala je ministrica za odgoj i obrazovanje Naida Hota-Muminović i direktorica Instituta Senada Salihović.
U prisustvu medija, učenicima su upućene riječi koje potiču njihovu izdržljivost, samopouzdanje i upornost. Tom prilikom istaknuta je i važnost razvijanja ljubavi prema prirodi i svijesti o očuvanju okoliša, koji osigurava učeniku postizanje cjelovitog i snažnog doživljaja nastavnog sadržaja kroz nastavu, kretanje, igru, takmičenje, pjesmu, priču, druženje sa vršnjacima, opažanje, upoređivanje, zaključivanje, obrazlaganje i učenje o svijetu koji ih okružuje.
Podsjećamo, „Škola planinarstva“ je specifičan oblik nastave iz predmeta Tjelesni i zdravstveni odgoj koji pohađaju učenici sedmih razreda osnovnih škola u Kantonu Sarajevo i organizira se i realizira u toku nastavne godine, na uređenim planinarskim izletištima i uređenim planinarskim stazama i objektima u Kantonu Sarajevo, gdje su osigurani optimalni uvjeti za rad.
Osnovni cilj „Škole planinarstva“ je da svaki učenik sedmog razreda osnovne škole u Kantonu Sarajevo boravi u prirodi i prođe osnovni program izletničkog planinarenja, kako bi se stekle vještine i znanja koja će utjecati da učenici zavole ovaj vid aktivnosti koji je izvrstan alat u odgoju, obrazovanju i očuvanju zdravlja. To je i prilika za usvajanje nastavnih sadržaja na potpuno drukčiji način, te provjeravanje znanja i iskustava stečenih kroz primjenu u stvarnoj životnoj sredini (prirodi).
Sredstva za realiziranje „Škole planinarstva“ osigurana su u budžetu Kantona Sarajevo, a podršku u realiziranju projekta pružaju Planinarski savez FBiH, Gorska služba spašavanja KS – stanica Sarajevo, JU Zavod za hitnu medicinsku pomoć KS kao i nastavnici koji dolaze u pratnji učenika.

Sektori